8 клас. Фізика

                Якщо є запитання, будь ласка, звертайтеся

                              irina.rehlitskaya@gmail.com


15 квітня
Тема. Робота і потужність електричного струму. Розв'язування задач
(в зошити записуємо дату, тему уроку та виконані завдання)
1. Перегляньте відеоурок та запишіть в зошит:
1) Формули, позначення та одиниці вимірювання роботи та 
потужності електричного струму
2) знаходження потужності для паралельного, 
послідовного з'єднання провідників;
3) назва приладу для прямого вимірювання роботи електричного струму;
                                      Відеоурок. Натисніть для перегляду
2. Розв'язування задач 
Перегляньте відеоурок з прикладами розв'язування задач
                                                    ВІдеоурок. Натисніть для перегляду
Розв'яжіть задачі
Задача 1.  При переміщенні заряду 50 Кл по провіднику виконана робота 200 Дж. Визначити час проходження струму й потужність, якщо сила струму в колі 4 А.
Задача 2. Визначте ККД електричного двигуна, що за напруги 220 В і сили струму 2 А за 30 с піднімає вантаж масою 100 кг на висоту 10 м.
Домашнє завдання: § 33, впр.33 № 3-4


1 квітня
Тема Мішане з'єднання провідників
1. Перегляньте відеоурок
                                      Відеоурок. Натисніть для перегляду
2. Запишіть в зошит яке з'єднання називають мішаним
3. Розв'яжіть задачі
Задача 1. Провідники з опорами R1 = 2 Ом, R2 = 3 Ом, R3 = 5 Ом з’єднані за схемою, зображеною на рисунку. Знайдіть опір цього кола.


Задача 2. Знайдіть силу струму в кожному резисторі. Опір кожного резистора 120 Ом, а напруга на ділянці кола 33 В.
4. Домашнє завдання: підготуватися до к.р., повторити § 19-32


18 березня
Тема. Розв'язування задач
(в зошити записуємо дату, тему уроку та виконання завдань)

Задача 1. Амперметр А показує силу струму 1,6 А за напруги 120 В. Опір резистора R1 = 100 Ом. Визначте опір резистора R2 й показання амперметрів А1 і А1.


Задача 2 В освітлювальну мережу кімнати ввімкнені паралельно дві електричні лампи, опір яких 200 і 300 Ом. Напруга в мережі 220 В. Визначте силу струму в кожній лампі, силу струму в підвідних проводах, загальний опір обох ламп.
Домашнє завдання
Повторити § 31-32



21 січня 
Тема Закон Кулона
(Записуємо дату та тему уроку в зошит)
1. Перегляньте відеоурок  та запишіть в зошит:
1) Закон Кулона.
2) Розпишіть назву кожної фізичної величини та їх одиниці вимірювання 
                                 Відеоурок. Натисніть для перегляду
2. Розв'яжіть задачі 
Задача 1 .Два заряди -3 нКл і 5 нКл розташовані на відстані 3 см один від одного. Визначте силу притягання між ними.
Задача 2. На якій відстані потрібно розташувати два точкових заряди 5 нКл і 6 нКл, щоб вони відштовхувалися один від одного із силою, рівною 1210-4 Н?
Задача 3. У скільки разів зміниться сила взаємодії між двома точковими зарядженими тілами, якщо відстань між ними збільшити в 3 рази.
3. Домашнє завдання
Прочитати §22 (вивчити формули), виконати впр 22 № 2, 4


14 січня
Урок №1,2
Тема Електричний заряд. Електрична взаємодія. Електричне поле.
 Механізм електризації
1. Перегляньте відеоурок (1 частина)  та запишіть в зошит:
1) Що таке електризація?
2) Позначення електричного заряду та одиниці його вимірювання
3) Властивості електричного заряду
2. Перегляньте відеоурок (2 частина) та запишіть в зошит:
1) Що таке електричне поле
2) Властивості електричного поля


3. Розв'яжіть задачі
1.     1. У ядрі атома Берилію втримується 9 частинок, навколо ядра рухаються 4 електрони. Скільки в    ядрі цього атома протонів і нейтронів?

2.     2. Електричний заряд дорівнює -810-13 Кл? Якій кількості електронів відповідає цей заряд?
  3.  Визначте знаки зарядів кожної кульки.

   

          4   . Між двома зарядженими пластинами зависла негативно заряджена крапелька олії. З якою силою взаємодіють крапелька олії і заряджені пластини, якщо маса крапельки становить 0,3 мг?
          4. Домашнє завдання :прочитати § 19-21, 
                                            виконати впр. 19 №1; впр 21 №3


3 грудня
Тема. Випаровування та конденсація. Кипіння. Питома теплота пароутворення.
 Розв'язування задач (тему записуємо в зошит)
Перегляньте відеоурок №1  та запишіть в зошит:
1) Способи  пароутворення
2) Від чого залежить швидкість випаровування
3) Від чого і як залежить температура кипіння рідини
                Відеоурок № 1 👇👇👇
2. Перегляньте відеоурок № 2 та запишіть в зошит:
1) Формулу питомої теплоти пароутворення
2) Від чого залежить кількість теплоти, необхідна для перетворення рідини на пару
                                             Відеоурок №2👇👇👇
3. Розв'язування задач
Задача 1 Яку кількість теплоти необхідно витратити, щоб 2 кг води, взятої при температурі 20 °С, довести до кипіння і повністю випарити? Зобразіть цей процес на графіку.
Задача 2 . Яка кількість теплоти необхідна, щоб із льоду масою 2 кг при температурі - 5 °С одержати пару з температурою 100 °С?
4. Домашнє завдання
§13-14, виконати впр. 14 № 1,3